Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Cupa Liceelor - Iulius Mall 5/11/2011

  • 05 noiembrie 2011
  • Iulian Tacu






























  • 6 comentarii:

    Anonim spunea...

    domnule Iulian Tucu va rog sa postati si pozele care a-ti facut colegiului Tehnic Samuil Isopescu in fata terenului cu domn profesor pe care ati spus ca le postati pe acest site. va multumesc

    Iulian Tacu spunea...

    Sunteti sigur ca eu am facut fotografiile?
    Nu am nici o fotografie cu C.T.S.I. imi pare rau pentru inconveniente dar nu am facut fotografii decat in interiorul terenului in timpul meciurilor.

    Anonim spunea...

    da sunt sigur. lea-ti facut duminica dupa ce am castigat finala mica,in fata terenului cand ia-ti dat diplomele domnului profesor de sport de la noi si un tricou. stiti care??

    Iulian Tacu spunea...

    Nu am fost eu a fost altcineva de la gazeta care a facut fotografii, Duminica eu nu am fost...

    Anonim spunea...

    si nu sti.ti cumva cine este????...cum pot da de el??

    Iulian Tacu spunea...

    este Dani, il poti contacta pe facebook la gazeta sau prin chidovet danut

    Trimiteți un comentariu